Ministarstvo hrvatskih branitelja objavilo je Javni poziv za dodjelu potpora za proširenje postojeće djelatnosti u 2021. godini.

Cilj Javnog poziva je:
  • unapređenje učinkovitosti proizvodnih procesa,
  • jačanje proizvodnih kapaciteta i postizanja boljih poslovnih rezultata zadruga i drugih malih poduzetnika, obrtnika i poljoprivrednika.
Prihvatljivi podnositelji su:
  • braniteljske zadruge koje su bile korisnice mjere Ministarstva namijenjene poticanju osnivanja zadruga odnosno potpore radu zadruga te potpore projektima zadruga hrvatskih branitelja u sklopu programa namijenjenih stručnom osposobljavanju i zapošljavanju koji su se provodili u prethodnom razdoblju, kao i braniteljska zadruga koja nije koristila ovu mjeru potpore u razdoblju od 2018. – 2020. godine,
  • mali poduzetnici, obrtnici i poljoprivrednici koji su bili korisnici Mjere samozapošljavanja iz programa namijenjenih stručnom osposobljavanju i zapošljavanju koji su se provodili u prethodnom razdoblju te koji nisu koristili ovu mjeru potpore u razdoblju od 2018. – 2020. godine.

Podnositelji zahtjeva mogu po ovom pozivu ostvariti novčanu potporu u iznosu do 100.000,00 kn, a dodatni iznos od 20.000,00 kn mogu ostvariti ukoliko se zahtjev podnosi temeljem projekta koji:

  • obuhvaća uvođenje zelenih ili digitalnih tehnologija,
  • se odnosi na aktivnosti finaliziranja proizvoda za plasman kroz braniteljsku prodavaonicu “Lijepo i naše”, odnosno aktivnosti ishodovanja potrebnih odobrenja/certifikata u svrhu pripreme proizvoda za plasman kroz braniteljsku prodavaonicu “Lijepo i naše”.
Prihvatljivi troškovi su:
  • troškovi nabavke ili nadogradnje strojeva, postrojenja, opreme i alata,
  • troškovi istraživanja i razvoja novog proizvoda te uvođenje inovacija u proizvodnju,
  • troškovi uvođenje sustava upravljanja kvalitetom, normi i znakova kvalitete,
  • troškovi ispitivanja/analize ispravnosti proizvoda u svrhu stavljanja na tržište,
  • dizajn i redizajn logotipa, vizualnog identiteta i/ili razvoj branda,
  • troškovi marketinških aktivnosti,
  • troškovi uređenja poslovnog, proizvodnog ili skladišnog prostora vezano uz proširenje djelatnosti ili razvoj novog projekta u iznosu do 10.000,00 kuna,
  • troškovi opremanja poslovnog, proizvodnog ili skladišnog prostora vezano uz proširenje djelatnosti ili razvoj novog projekta u iznosu do 20.000,00 kuna,
  • troškovi najma ili zakupa poslovnog, proizvodnog i skladišnog prostora vezano uz proširenje djelatnosti ili razvoj novog projekta u iznosu do 12.000,00 kuna,
  • troškovi nabavke informatičke opreme, računala, računalne opreme, računalnih programa i sustava, programske opreme i licenci vezano uz proširenje djelatnosti ili razvoj novog projekta,
  • troškovi nastupa na sajmovima i manifestacijama radi komercijalizacije proizvoda/usluga u iznosu do 20.000,00 kuna,
  • troška nabave radnih/pčelarskih vozila kada je isto neophodno sredstvo za rad prema predmetu poslovanja (djelatnosti) u najvišem iznosu do 30.000,00 kn,
  • troškovi edukacije i stjecanja novih znanja ako su vezani za proširenje djelatnosti ili razvoj novog projekta,
  • troškovi izrade projektne dokumentacije u iznosu do 20.000,00 kuna,
  • troškovi upravljanja i zaštite intelektualnog vlasništva,
  • ostali troškovi isključivo sukladno djelatnosti iz poslovnog plana.

Zahtjevi se podnose Ministarstvu hrvatskih branitelja na adresi Trg Nevenke Topalušić 1 u Zagrebu, isključivo putem pošte ili osobno, putem urudžbenog ureda Ministarstva u uredovno vrijeme.

Razdoblje zaprimanja zahtjeva po ovom pozivu traje od 17. svibnja do 15. lipnja 2021. godine.

Više informacija možete pronaći na sljedećoj POVEZNICI.

Izvor: https://branitelji.gov.hr/