Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za zakup javne površine za sudjelovanje na manifestaciji “Advent u Petrinji 2025.”

Grad Petrinja objavio je Javni poziv za prikupljanje pisanih ponuda za zakup javne površine za sudjelovanje na manifestaciji “Advent u Petrinji 2025.”


Prihvatljivi prijavitelju su fizičke i pravne osobe koje ispunjavaju uvjete za obavljanje trgovačke, uslužne, ugostiteljske i zabavno-rekreativne djelatnosti.

Rok za podnošenje zahtjeva, za davanje u zakup javne površine na području Grada Petrinje, je do 25. studenog 2025. godine, a period zakupa je od 30. studenog do 31. prosinca 2025. godine na lokaciji Petrinja, Šetaliste J. J. Strossmayera – Gradski park.

Zahtjev se podnosi na Obrascu u pisarnicu Grada Petrinje, putem pošte na adresu Grad Petrinja, Braće Hanžek 19, 44250 Petrinja ili putem e-maila: bdujlovic@petrinja.hr.

 Uz Zahtjev potrebno je priložiti 70 kuna upravne pristojbe ili dokaz o uplati upravne
pristojbe u iznosu 9,29 eura na račun kako slijedi: 

  • Primatelj: Grad Petrinja; 
  • IBAN: HR8223900011832800009
  • MODEL: HR68; Poziv na broj: 5703-OIB; 
  • Opis plaćanja: Upravna pristojba.

Broj i veličina mjesta za određenu namjenu (prodajni stolovi i klupe, prodaja plodina i ugostiteljski sadržaj) su ograničeni, minimalna površina zakupa ugostiteljskih kućica je 6 m², a za postavljanje naprava za prodaju plodina, kokica i slično 2 m².

Sukladno članku 33. Odluke o uvjetima i načinu davanja na korištenje zemljišta i javnih površina (“Službeni vjesnik”, broj 18/06 i 04/17) za prigodne prodaje povodom gradskih manifestacija plaća se zakupnina za postavu privremenih objekata kako slijedi: 

  • ugostiteljski sadržaji: 6,64 eura/m²/dan;
  • postavljanje naprava za prodaju plodina, kokica i slično 2,65 eura/m²/dan;
  • prodajni stolovi i klupe 3,32 eura/m²/dan. 

Više informacija potražite na sljedećoj POVEZNICI.

Izvor: Grad Petrinja